Geniet na van een fantastische dag!

Het Fietscongres 2026 was een groot succes. Met het thema ‘Iedereen op de fiets’ waren we te gast in het Bosuilstadion in Antwerpen.

Meer dan 275 enthousiaste deelnemers lieten zich inspireren. Moderator Eddy Klynen opende het fietsfestival. Daarna verwelkomden Koen Kennis, Antwerps schepen van mobiliteit, en Mireille Colson, gedeputeerde mobiliteit van de Provincie Antwerpen, iedereen hartelijk. Patrick D’haese, de Vlaamse fietsmanager, vertelde meer over de Masterplan Fiets, en Patrick Loobuyck sloot de plenaire opening af met zijn keynote ‘Fietsen verbindt: doorbreek polarisatie in je mobiliteitsbeleid’.

Daarna kozen de deelnemers uit meer dan 30 interessante thema- en werksessies, luisterden ze naar 70 inspirerende sprekers, bezochten ze 19 boeiende infostanden of namen ze deel aan een fietstocht of fietsdemo.

We blikken met plezier terug op deze editie met een reeks mooie foto’s.

Spot jezelf in het fotoalbum

Wil je graag 1 of meerdere foto’s downloaden?

  1. Duid eerst elke foto aan die je graag wil downloaden.
  2. Klik dan op Request Files. Zo ontvang je nadien slechts 1 downloadlink voor alle gewenste foto’s.
  3. Een VSV-medewerker behandelt je aanvraag en stuurt per mail een downloadlink door.
×
Deze website gebruikt cookies. Sommige cookies zijn noodzakelijk om de website goed te doen functioneren en kan je niet weigeren als je deze site wil bezoeken. Andere cookies gebruiken we voor analysedoeleinden. Meer informatie
Alle cookies aanvaarden
Voorkeuren bewaren Terug