Inge Smolders

Directeur - Fietsersbond

Inge Smolders is sinds 2024 de eerste vrouwelijke directeur van de Fietsersbond in 30 jaar. Ze maakt van inclusiviteit en participatie strategische prioriteiten om de fietsmicrobe te verspreiden. Met projecten als Biciklo brengt ze de ambitie, fietsen vanzelfsprekend maken voor iedereen, concreet in de praktijk. Haar motto? “Doe wat je verkondigt.” Want duurzame mobiliteit maakt het verschil.

×
Deze website gebruikt cookies. Sommige cookies zijn noodzakelijk om de website goed te doen functioneren en kan je niet weigeren als je deze site wil bezoeken. Andere cookies gebruiken we voor analysedoeleinden. Meer informatie
Alle cookies aanvaarden
Voorkeuren bewaren Terug