Inge Smolders
Directeur - FietsersbondInge Smolders is sinds 2024 de eerste vrouwelijke directeur van de Fietsersbond in 30 jaar. Ze maakt van inclusiviteit en participatie strategische prioriteiten om de fietsmicrobe te verspreiden. Met projecten als Biciklo brengt ze de ambitie, fietsen vanzelfsprekend maken voor iedereen, concreet in de praktijk. Haar motto? “Doe wat je verkondigt.” Want duurzame mobiliteit maakt het verschil.